Yritysuutiset

Martelan vuosikertomus 2019 julkaistu

Martelan vuoden 2019 vuosikertomus on julkaistu. Toimitusjohtajamme Matti Rantaniemi paketoi vuoden tapahtumat. ”Hieno onnistuminen oli uutuustuotteemme PodBooth, joka lanseerattiin alkuvuodesta ja sai osakseen todella positiivisen vastaanoton. PodBooth on äänieristetty työtila eli puhelinkoppia muistuttava liikuteltava moduuli, joka takaa käyttäjille häiriöttömän työskentelyn. Erittäin tyytyväisiä olimme myös asiakaskokemuskyselyn kautta saamaamme palautteeseen. Nettosuositteluindeksi eli NPS nousi erinomaiselle tasolle ollen 48. Näin korkean asiakastyytyväisyyden aikaansaaminen on edellyttänyt koko tiimiltämme erinomaista palvelukykyä ja yhteistyötä. Se osoittaa, että viime vuosina tekemämme kehitystoimet ovat olleet oikeanlaisia. Toteutimme myös onnistuneesti monia mittavia asiakasprojekteja, joiden suunnittelusta, projektinhallinnasta ja lopputuloksesta saimme asiakkailtamme hyvää palautetta”, kertoo Rantaniemi.

Vastuullisuuden huomioiminen työympäristökehittämisen elinkaaren jokaisessa vaiheessa on toimintamme ytimessä ja kehitämme tarjontaamme ja toimintaamme kokonaisvaltaisesti kestävää kehitystä edistäen. ”Olimme iloisia, kun viimeisin vastuullisuusraporttimme voitti Yrityksen arvonluonti -sarjan Finsifin koordinoimassa 2019 Vastuullisuusraportointikilpailussa. Selkeä raportointi on tärkeä menestystekijämme, sillä vastuullisuuden vaatimus vahvistuu koko ajan asiakkaidemme asettamissa kriteereissä”, jatkaa Rantaniemi.

Tutustu vuosikertomukseen 2019 tarkemmin täällä!